Leírás

Kint vagyok Kielben (Németország) PhD hallgatóként, és ide írom le, hogy mi zajlik :) A végéről kezdjétek! :P

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ma megkaptam az új székemet!

Bár az eddigi se volt éppen rossz, azért az új még sokkal királyabb!  Szép kék színe van, dizájnosan szögletes, és kb. tíz helyen lehet rajta mindenfélét állítgatni, hogy kényelmesebb legyen. Többet, mint a legtöbb autóban, és főleg többet mint egy normális széken.  Ma (ebből a szempontból szerencsére) a tanszéki népség nagy része beteg volt, ezért eléggé nyugis volt minden, így egészen sok időt el tudtam tölteni azzal, hogy a széket tekergettem, kapcsolgattam, és próbálgattam.

A végére egészen barátságos kényelmet tudtam elérni, és nagy boldogság töltött el, hogy ezek a furcsán gondolkodó európai népek nem átallanak valószínűleg elég sok eurót rákölteni egy új székre csak azért, hogy a dolgozó kényelmesebben és egészségesebb testhelyzetben, tehát összességében bizonyára eredményesebben tudjon dolgozni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiel.blog.hu/api/trackback/id/tr445053491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása